Volgende wijzigingen worden aangebracht in de tarievenlijst:
De wijzigingen treden in werking vanaf 1 maart 2021.
Overeenkomstig artikel 11 §3 van de beheersovereenkomst stad-AGB gebeurt het vaststellen en wijzigen van de tarieven na goedkeuring door de raad van bestuur van het AGB en door de gemeenteraad.
De gemeenteraad en raad van bestuur keurden op 21 januari 2020 de statuten en de beheersovereenkomst stad-AGB, met in bijlage 1 de tarievenlijst (inwerkingtreding op 1 februari 2020), goed.
De tarievenlijst werd gewijzigd door de gemeenteraad en raad van bestuur d.d. 15 december 2020 (met ingang van 1 januari 2021).
De raad van bestuur keurt de wijzigingen van de tarievenlijst goed.
De raad van bestuur neemt kennis van de gecoördineerde versie van de tarievenlijst.
De wijzigingen van de tarievenlijst worden ter goedkeuring voorgelegd aan de gemeenteraad van 23 februari 2021.